dietadukan
dietadukan.blog.interia.pl
Notki
Recepta na kurczaka z musztardą 2013-02-07
nadwagaSkładniki

- dwie łyżeczki musztardy stołowej,
- cztery kawałki piersi z kurczaka bez skóry i kości,
- pół szklanki odtłuszczonego jogurtu,
- szklanka bułki tartej.

Przygotowanie:


Rozgrzej piekarnik do 350 stopni. Weź małą miseczkę i dokładnie wymieszaj w niej musztardę z jogurtem. Następnie wysmaruj tym całą pierś z kurczaka. Następnie delikatnie posyp pierś z obu stron bułką tarta. Po tym wszystkim włóż kurczaka do piekarnika i zacznij piec. Po około 10 minutach pierś z kurczaka powinna się zarumienić. Wówczas należy ją szybko wyjąć z piekarnika i podawać ciepłą do zjedzenia.

Jak przygotować gulasz wołowy na czerwonym winie? 2013-02-07
Recepta na jedzenieSkładniki:

- 450g chudego, wołowego mięsa,
- siedem selerów,
- cztery marchewki,
- pięć ząbków czosnku,
- dwie łyżki octu balsamicznego,
- pół butelki dobrego, czerwonego wina,
- jedna kostka rosołowa,
- trochę świeżej bazylii,
- sól i pieprz.

Przygotowywanie:

Obierz marchewkę i seler, posiekaj na drobne kawałeczki. Następnie posiekaj czosnek na drobne plastry. Później posiekaj wołowinę usuwając przy tym cały tłuszcz znajdujący się na mięsie. Następnie rozgrzej w garnku odrobinę oleju słonecznikowego. Wołowinę duś w garnku przez około 30 minut, a później dodaj marchewkę, czosnek i seler. Gotuj to razem jeszcze przez minutę. Następnie dodaj do garnka bazylię, ocet, sól, pieprz i wino. Rozpuść kostkę rosołową i również dodaj ją do garnka. Następnie zmniejsz gaz i smaż wszystko przez około 1,5 do 2 godzin. Po upływnie tego czasu potrawa jest gotowa do zjedzenia.

Pięć nawyków, które powodują zwiększenie masy ciała 2013-02-07
dieta dukanJeśli masz nadwagę i nie możesz schudnąć nie ważne jak bardzo się starasz, to może nadszedł czas, aby zbadać o swoje nawyki. Jeśli siejemy niewłaściwe nawyki to mogą być negatywne tego skutki. Poniżej opiszę pięć nawyków, które mogą przyczyną tego że nie możesz schudnąć.

1. Za dużo TV: Czy jesteś świadomy tego, jak dużo czasu spędzasz przed telewizorem? Jest to łatwe iść do domu z pracy i usiąść przed telewizorem na parę godzin z rzędu. Jest to jednym z powodów nadwagi i działa przeciwko naszym celom w odchudzaniu. Telewizor jest reklamodawcą niezdrowego jedzenia i fast foodów. Według reklam są one dobre i zdrowe. Reklamodawcy płacą miliony dolarów na reklamy, ponieważ to działa. Nawet najzdrowsze osoby mogą ulegać pokusom. Oprócz tego również spalasz bardzo mało kalorii podczas oglądania telewizji co Ci oczywiście uniemożliwia odchudzanie. Większość z nas je niezdrowe przekąski podczas oglądania telewizji i co także bardzo źle się odbija na naszej wadze. Znajdź sobie dobrą dietę i zacznij ją przestrzegać. Dieta proteinowa na przykład jest jedną z lepszych diet i gorąco ją polecam.

2. Omijamy śniadanie: Pomijanie śniadania jest związane z otyłością. Przez jedzenia śniadania jest większe prawdopodobieństwo aby jeść więcej innych posiłków. Małe zdrowe śniadanie daje więcej energii do na cały dzień i pozwoli Ci także spalić więcej tłuszczu.

3. Jeść trzy duże posiłki: Badania wykazały, że lepiej jest dla utraty wagi jeść sześć małych posiłków dziennie niż dwa lub trzy duże. Jedzenia sześć małych posiłków rozłożone w ciągu całego dnia, pomaga regulować poziom cukru we krwi i pragnienia kontroli. Wystarczy upewnić się, że posiłki są małe i oraz zdrowe.

4. Brak snu: Jeśli idziesz późno spać i nie dostaniesz wystarczająco dużo snu to może to być przyczyną że Twoje ciało przechowuje tłuszcz. Wiele badań wskazuje na korelację między nadwagą i brakiem snu. Jeśli jesteś zmęczona rano i czujesz się słaby to powinieneś podarować sobie dodatkową godzinę lub nawet dwie snu/dobę. Ciężko jest ćwiczyć i być produktywnym, kiedy jesteś zmęczony.

5. Jedzenie fast foodów: To jest dosłownie wykluczone. Nigdy nie powinieneś jeść fast fodów bo nic dobrego w sobie nie mają. Przygotuj sobie lepiej coś zdrowego.
Po identyfikacji nawyków , które powodują przyrost masy ciała, możesz zacząć ustalać jak je zmienić. Nie musisz naprawić wszystkich złych nawyków na raz. Zacznij od jednego, a potem następny i tak dalej. Zacznij od tego najgorszego i zdecyduj się go zmienić. Aby przełamać zły nawyk trzeba wymienić go na inny nawyk, bardziej produktywny. Na przykład jeśli oglądasz zbyt dużo telewizji, zacznij planować co oglądasz i postaraj się nie oglądać więcej niż 2 godziny dziennie. Wymień pozostały czas na bardziej przydatne aktywności, takie jak spacery, bieganie lub do siłownia. Trzymaj się do nowego planu przez co najmniej 21 dni. Po 21 dniach można rozpocząć pracę nad następnym nawykiem, który chcesz zmienić.

5 wskazówek na utratę wagi 2013-02-07
czy tabletki na odchudzanie działają?Utrata wagi jest jednym z najważniejszych spraw dla wielu ludzi na całym świecie. Większość ludzi z nadwagą robią dosłownie wszystko, aby obniżyć swoją wagę. Wiele osób robi to, bo chce wyglądać bardziej reprezentacyjnie i pozostać w dobrym stanie. Spójrzmy na niektóre czynności, dzięki którym będziesz mogła z czasem zdrowo schudnąć.

Przestań jeździć samochodem

To powinno brzmieć jak najbardziej alarmująca rada jaką kiedykolwiek otrzymałaś jeśli chodzi o odchudzanie.  Nie my, Polacy, zbudowaliśmy nasze życie wokół samochodów. Więc dlaczego mamy nimi jeździć? Oczywiści nie mam na myśli abyś całkowicie przestała jeździć samochodem ale że po prostu musisz zmniejszyć  całkowitą zależność od twojego auta. Nie będzie to proste, ale dlaczego nie możesz na przykład zaparkować trochę dalej niż zwykle? Biorąc kilka kroków więcej do pracy, trzy lub cztery razy w tygodniu, może stanowić ogromną różnicę w ciągu kilku miesięcy. Taka błaha rzecz może Ci pomóc pozbyć się około kilograma przez jeden miesiąc. Nie źle co? A tak przy okazji to chciałam Ci poradzić ciekawą stronę. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.  No dobrze, to kontynuujmy.

Ogranicz jeżdżenia windą

Teraz, kiedy już zdecydowałaś się zaparkować dalej, spróbuj iść  po schodach zamiast czekać na windę. Nie będzie to łatwe jeśli pracujesz na 20 piętrze, ale dlaczego iść po schodach na pierwsze sześć piętra a resztę dojechać windą? Są to proste czynności, ale robią wielką różnicę do ogólnego programu odchudzania. Oczywiście, wspinaczka sześć pięter nie jest najprostszym zadaniem, ale osiągnięcie celu stopniowo pozwoli Ci sporo schudnąć.

Przestań jeść niezdrowo

Nie powinnaś się ani głodować ani przejadać.  Powinno to być Twoim golem aby o tym pomyśleć. Jedz małe posiłki w krótkich odstępach czasu, tak aby twój system trawienny umożliwiał Ci optymalne wykorzystanie wlotu.

Zapomnij o niezdrowych dietach

Nigdy, przenigdy nie pozbawiaj swojego ciało z rzeczy potrzebnych do przetrwania. Większość diet próbuje Cię pozbawić z potrzebnego dla Twojego ciała jedzenia. To może skończyć się utratą białka i mięśnie zamiast tłuszczu. Po drugie, można uzyskać z powrotem traconą wagę w bardzo szybkim tempie.

Stań się cierpliwa

Po uruchomieniu schematu odchudzania, przez chwilę się zastanów i umieść rzeczy w perspektywie. Jak ważna jest utrata wagi dla Ciebie? Chcesz schudnąć,  czy tylko dobrze wyglądać? Chcesz schudnąć, bo wyglądasz dziwnie wśród swoich rówieśników? Czy musisz pozbyć się nadwagi, bo lekarz Ci tak zalecił? Najpierw zrób listę powodów, które zmuszają Cię do utraty wagi. To pomoże zmotywować Cię lepiej. Jeżeli intencja jest jasna, to efekt będzie bardziej realistyczny. Jak można pozbyć się nagromadzonej przez lata wagi w ciągu kilku dni? Rzym nie został zbudowany w jeden dzień, ani też nie była Twoja nadwaga. Pamiętaj jeden fakt: Tłuszcz jest jedyną rzeczą na świecie, która jest łatwiejsza do zbudowania niż zrzucenia!

<< Sierpień 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Księga gości
 
O mnie
dietadukan
Słówko o mnie
Zobacz mój profil
Zobacz serwisy INTERIA.PL